თემატური გეგმა მათემატიკაში მე-12 კლასი
2018-2019 სას.წ
შესასწავლი
თემა
|
სივრცული ფიგურების მოცულობისადა ზედაპირის
ფართობების გამოთვლა
|
შესასწავლი მასალა
|
პრიზმის, პირამიდის, ცილინდრის, კონუსის, ბირთვის, მოცულობის და
ზედაპირის ფართობების გამოთვლა
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების პოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება და მათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
საკვანძო კითხვები
|
რას ეწოდება მრავალწახნაგა,
ბრუნვითი სხეულები, პირამიდა, პრიზმა, კონუსი, მართკუთხა პარალელეპიპედი,
ბირთვი, ცილინდრი.
როგორ ვიპოვოთ ერთიწახნაგის
ფართობი? რას ეწოდება წესიერი პირამიდა? როგორ ვიპოვოთ შემოხაზული და ჩახაზული
წრეწირის რადიუსები? რას ეწოდება წესიერი მრავალკუთხედი და როგორ ითვლება მისის
ფართობი?
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეულები,
თვალსაჩინოებები ინტერნეტის გამოყენება, ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება სამოტივაციო ამოცანების განხილვა, პრობლემების ფორმულირება, ცოდნის
კონსტრუირება, პრეზენტაციები. ჯგუფური
სამუშაოს შესრულება...
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი შეფასება,
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები. თვითშეფასება
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
შესასწავლი
თემა
|
რაციონალური რიცხვები, ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლე, ფუნქციები და მათი
თვისებები
|
შესასწავლი მასალა
|
რაციონალური რიცხვის არსი, ირაციონალური რიცხვი, პროპორცია,
პროცენტი, ფუნქცია, ფუნქციის მოცემის ხერხები, ფუნქციის გამოკვლევა, განტოლება
დაგანტოლებათა სისტემები, უტოლობები, მიმდევრობები,
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
მათ.XII.3.
მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის ან ფუნქციათა ოჯახის თვისებების კვლევა და დადგენა და ამ თვისებების ინტერპრეტირება კონტექსტთან მიმართებაში.
მათ.XII.1.
მოსწავლეს შეუძლია
პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემების გადაწყვეტა.
|
საკვანძო კითხვები
|
რას ეწოდება განტოლება?
განტოლებათა სისტემა, რას ეწოდება ფუნქცია? როდის არის ფუნქცია ზრდადი? როდის
კლებადი? ვიპოვოთ მისის მინიმუმი და მაქსიმუმი და როგორ გამოვიკვლიოთ ფუნქცია?
|
რესურსები
|
ინეტრნეტ სივრცის გამოყენების არეალი. სახელმძღვანელო, რვეულები, თვალსაჩინოებები ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება სამოტივაციო ამოცანების განხილვა, პრობლემების ფორმულირება, ცოდნის
კონსტრუირება, პრეზენტაციები. ჯგუფური
სამუშაოს შესრულება. კვლევები
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი შეფასება,
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
No comments:
Post a Comment